dimecres, 1 de febrer del 2012

ACTA NÚM.10

Acta reunió Nº:  10                                           


Secretari/a: Montse Pérez

Responsable reunió:  Marta Bru
Dia:27 gener del 2012
Lloc: Aula d’estudi URV
Durada de la reunió: 4h

Participants:
 Alba Costa
Marta Bru
Ana Berlanga
Montse Pérez
Judith Balanyà
Excusats:
-
Ordre del dia:

-          Creació d’un “dropbox” per a poder compartir el document on-line amb totes les components del grup.
-          Revisió i ampliació d’apartats del projecte (concretament introducció i marc teòric)
-          Continuació de la fase de sensibilització del nostre projecte (sessions assessorament)
-          Revisió de la planificació per a la tasca del pròxim dia

Desenvolupament: 

A la sessió d’avui hem continuat enllestint el nostre projecte. Em creat un “dropbox”, que és un programa que ens permet compartir d’una manera eficaç un mateix document. Anteriorment ja havíem provat el Google docs, però havíem tingut moltes dificultats, ja que en certs moments, el programa no responia i era massa lent i no guardava les modificacions. Durant una bona estona, vam estar fent proves per comprovar si dues mateixes persones estaven treballant sobre el mateix document i les actualitzacions s’anaven guardant.
Després ens hem posat a perfilar apartats com el desenvolupament de les sessions de l’assessorament.
Amb el document en línia, em anat acotant els camps que tenim pendents de revisió. Hem començat per la introducció i el marc teòric.

Acords i responsables:

-          Cada membre del grup haurà de perfeccionar les tasques encomanades per a la definició del nostre projecte.
-          Es fa responsable Montse Pérez de l’elaboració de l’acta del dia d’avui
-          Pensar individualment sobre quina sessió podríem fer el dia de la presentació

Reflexions (sobre el treball en equip o d’altres consideracions remarcables):

Hem aprés a utilitzar una eina nova “dropbox”. Realment aquest recurs és molt útil per a realitzar treballs en grup. Et descarregues el programa (3 min), i al marge inferior de l’ordinador se’t col·loca una icona que posa “dropbox”, “cliques” damunt i se’t obra un document Word (amb la mateixa versió que tens tu a l’ordinador) i allà pots continuar el projecte. Quan hagis acabat, el guardes com un document normal a la icona de guardar, i a la resta de membres del grup, justament a la icona del dropbox surt un cartellet que posa “última actualització del document” . Recomanem la utilització d’aquest recurs a tothom ja que agilitza el procés de comunicació, ja que de l’altre manera hauries d’estar enviant correus cada dos per tres. Ara d’aquesta manera, sols cal que obris el document i pots veure totes les actualitzacions que s’han fet. Interessantíssim, de debò!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada