diumenge, 19 de febrer del 2012

VALORACIÓ DE LES EXPOSICIONS

EQUIP EMPRESA (Olga, Laura, Abel, Rosa, Yasmina)
Les activitats presentades estaven molt ven encaminades i dirigides, el principi de la sessió va estar molt bé, pel fet de presentar-nos una activitat real, on ens plantejaven l’activitat que al final no es realitzaria. Va ser un bon exemple de com afrontar el canvi. Els companys vam experimentar aquesta sensació de forma positiva i negativa, va ser molt interessant i per nosaltres estava molt ben pensat! Les següents que es van fer, amb la tècnica del puzle va ser una pràctica adequada per poder crear pensament conjunt del que prèviament creiem que eren els canvis i com havíem d’afrontar-los, i desprès l’acció de ficar-lo en conjunt va ser una forma de debat i entre tots/es el que creiem. Van dirigir i moderar molt bé el debat i van anar donant peu a que sortís tota aquella informació que creien més rellevant i important. Molt important l’ utilització d’un qüestionari per avaluar els coneixements previs. Per últim, dir que ens ha agradat molt l’estil de la presentació, el fet de la ubicació de com estàvem assentats va ser molt important alhora de interactuar amb els companys.
EQUIP PRESÓ (Sílvia, Cristian, Lorena, Lourdes, Jesús)
Aquest grup va optar per començar amb l’explicació del seu projecte i desprès dur a terme l’activitat d’assessorament. desprès, per començar a entrar en la dinàmica, ens van presentar uns vídeos sobre la reinserció en les presons, així doncs, fa que puguem identificar més la temàtica de l’assessorament. Ens ha agradat molt com han exposat els membres del grup. Seguidament van donar peu a la realització d’un debat i trobem que va ser molt bona idea dividir els rols, ja que és un tema on, molt possiblement, molts de nosaltres tindríem la mateixa opinió, d’aquesta manera, s’havia de pensar amb anterioritat tots els arguments per poder rebatre’ls a l’altre grup.
EQUIP CONVIVÈNCIA (Marc, Jordi, Romina, Elisabeth)
Van començar fent una activitat individual i “jugar” amb el coneixement individual per anar-lo ampliant de petit grup a gran grup. Va ser interessant veure el que cadascú opinava sobre el concepte de convivència i com, a mida que avançava la sessió, el concepte s’anava aclarint i la definició personal contemplava més matisos que en un principi. Per acabar van utilitzar el debat guiat per preguntes que tenien preparades i tots arribar a la determinació dels components que havien de tenir per a una bona convivència. Ha estat una bona sessió perquè tots els assessorats han pogut participar i van dinamitzar molt bé tot el seu temps de sessió.

2 comentaris:

  1. Gràcies per les valoracions fetes als companys...deixeu el misteri de la dinàmica que esteu preparant fins l'últim moment...professora inclosa, oi?

    Espero que hàgiu rebut la confirmació de l'aula 202 amb pantalla digital!

    ResponElimina
  2. gràcies pel comentari de part del grup Pilar! els misteris són genial i a més si sempre són bons!esperem i desitgem que us agradi molt lo de demà!

    ResponElimina