dissabte, 25 de febrer del 2012

Valoració de les exposicions

EQUIP DE JOVENTUT (Lluís Marrugat, Lídia Masip, Alba Lendines i Alba Jansà)


Aquest grup, ha optat per iniciar la seva presentació plantejant unes qüestions i a partir d’aquesta han proporcionat la informació necessària per a què nosaltres, els participants en la dinàmica, poguessin entendre per una banda, el seu projecte i per l’altra, l’activitat que més endavant presentarien. La dinàmica emprada ens ha semblat molt encertada, ja que crec que han pogut assolir completament el seu objectiu final i a més, han fet que els participants sentissin les sensacions que ells volien transmetre. En el nostre equip, una de les membres ha viscut l’experiència des d’una altra perspectiva i la seva sensació ha estat l’ha d’ajudar aquell que només tenia entrebancs, perquè veia que anava molt perdut. Han sabut portar la pràctica d’una manera eficaç i dinamitzadora. Per finalitzar la sessió, ha realitzat un debat/conclusions extretes de la dinàmica proposada anteriorment. Per últim, comentar que han relacionat molt bé el tema del seu projecte amb la situació real/ inquietuds de la classe. A més, pensem que ens ha servit bastant per poder analitzar quina és la nostra situació personal com a estudiants i sobre els nostres objectius a curt, mig i llarg termini.


EQUIP ÈXIT/FRACÀS ESCOLAR (Esther Soriano, Sílvia Sorinas, Víctor Vilaubí, Montse Trenchs, Vanesa Sisternas)


El grup ha començat posant-nos en situació sobre la demanda. La primera activitat ens ha fet escollir d’una sèrie de factors, quins pel grup, eren els més rellevants per treballar el fracàs escolar i dels cinc escollits, ordenar-los per ordre de prioritat. Això, ja ha fet que hi hagués un petit debat en els grups, no només pel fet d’escollir-los, sinó per ordenar-los en ordre de prioritat, ja que era molt complicat escollir quin era el més important. Un cop fet això, s’ha posat en comú en tots els grups i, finalment, ens han explicat quins són els factors que ells treballaran. Aquest fet ha sigut positiu, ja que possiblement si ens haguessin explicat primer quins treballarien, haguéssim estat influenciats i no haguéssim fet la tria de la mateixa manera. La següent activitat, han utilitzat uns vídeos per posar-nos en situació,  un sobre un pedagog i l’altre eren alumnes que parlaven sobre el fracàs escolar o perquè és important estudiar. Aquests vídeos ens han servit per respondre i debatre sobre les qüestions que han anat esmentant. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada